II Trobada d’Orquestres de Guitarres El Prat 2019

Divendres passat, 17 de maig de 2019, va tenir lloc la II Trobada d’Orquestres de Guitarres organitzada per l’Associació musical del Prat a càrrec d’alumnes de diferents escoles de música de Catalunya.

Hi van participar les orquestres de guitarres de les escoles següents:

– Escola Municipal de Música de Parets del Vallés

– Escola Municipal de Música de Viladecavalls

– Escola d’Arts en Viu del Prat de Llobregat

– IEA Oriol Martorell (primària i secundària)

– Associació musical del Prat de Llobregat

– Escola de música de la Creu Alta de Sabadell

La nostra orquestra de guitarres, dirigida per l’Alejandro Pérez, ja va participar l’any passat amb motiu de la creació d’aquest certamen. És un bon punt de trobada per aquest joves guitarristes on poder veureu altres formacions i escoltar altres repertoris, a l’hora que una oportunitat diferent, i fora de l’àmbit habitual, de mostrar el treball realitzat durant el curs.