SEGUIM AMB ACTIVITATS ⭐

Hola, famílies!

Us deixo el resum de les activitats estrella ⭐ d’aquesta setmana:

· DILLUNS: Classe d’esgrima. 🤺

Va venir un monitor a explicar-nos en què consisteix aquest esport i vam practicar-lo.

· DIMECRES: Sortida al Teatre Conservatori. 🎭

Vam anar a veure La faula de l’esquirol. L’obra de teatre ens ha fet pensar, reflexionar i aprofundir sobre la diferència i el mestissatge. L’eriçó i l’esquirol (els protagonistes) són molt diferents, però tenen infinitat d’oportunitats per aprendre i compartir plegats.

· DIJOUS: Sortida de Teixit d’aula i Escoles Verdes. 🌳🗑️

Una de les accions que volíem fer pel barri era netejar-lo, així que vam aprofitar la sortida d’escoles verdes per fer-ho. Vam sortir a recollir brossa per tenir un barri més net.

Aquesta setmana ha sigut curta, però molt intensa! El temps ens ha acompanyat de valent!