Padrins d’història ” de la Prehistòria al’ Edat Mitjana “

La Glòria, tutora de 2n, ens va demanar ajuda per explicar la història als nens i les nenes de la seva classe. Els alumnes de 5è vam acceptar i ens vam proposar un repte: “Convertir-nos en padrins d’història, explicant-la d’una manera senzilla i amena”. Hem investigat i estudiat des de la Prehistòria al’ Edat Mitjana. Vam pensar que la millor manera  d’explicar-la era convidar-los a fer un viatge per la història,  que comencés a la classe de 2n, continués pel passadís i acabés a la de 5è. En paper continu, cadascú  va preparar i estudiar, la seva part. El dia de l’explicació va ser un èxit; els nostres companys de 2n, van escoltar molt atentament i nosaltres ho vam explicar molt bé.Hem gaudit molt durant tot el procés i hem après que treballant en equip s’aconsegueixen millors resultats.