LA MONA

El passat divendres 22 de març els alumnes de cicle inicial vam celebrar la Pasqua fent, el pastís típic i tradicional d’aquestes dates.

Els alumnes, prèviament al dia de l’elaboració, van decidir per classes quin tipus de mona voldrien fer. Quin tipus de massa, farcit, decoració, figures de xocolata, etc. Un cop triat tot la mestra va encarregar-se de tenir tota la llista a punt pel divendres.

Aquell matí els nens i nenes de cada classe es van posar a fer de pastissers, van tallar la massa, van farcir de confitures, van embolcallar el pastís de xocolata, van posar figures de xocolata, i van decorar-lo amb les plomes i en algun cas també amb pollets… els van quedar unes obres d’art!!! i a més a més boníssimes, ja que després de participar en el concurs de mones de l’escola, vam berenar la mona feta per la classe. No en va quedar ni una engruna!!

Ens va agradar molt celebrar la Pasqua!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *