Cantà xics
Hola famílies, Ahir dia 20 d’abril vam tenir el Cantaxics. Va ser un dia magnífic, de molts nervis i de moltes emocions, tant pels infants com per les famílies. Un dia inoblidable! Laura
Hola famílies, Ahir dia 20 d’abril vam tenir el Cantaxics. Va ser un dia magnífic, de molts nervis i de moltes emocions, tant pels infants com per les famílies. Un dia inoblidable! Laura
Els/les alumnes de cicle mitjà i superior vam anar al Conservatori a escoltar un concert d’instruments de corda. La narradora mitjançant la simulació d’un mòbil anava posant diferents músiques i sorprenentment, apareixien tot d’instruments. Vàrem escoltar tota mena de música des d’un tango a la més moderna i, fins i tot, temes de pel·lícules com
Audició al Conservatori Llegeix més »
Hola famílies, Al llarg del dia d’avui, hem portat a terme la gimcana del sistema solar. El cuiner de la casa de colònies ens ha fet unes hamburgueses que estaven per llepar-se els dits. Després, hem fet activitats esportives i un bon berenar per agafar forces per la ballaruga que ens espera aquesta nit.
2n dia de colònies 🙃🙂🙂 Llegeix més »
Hola famílies, Al llarg del dia d’avui, hem portat a terme la gimcana del sistema solar. El cuiner de la casa de colònies ens ha fet unes hamburgueses que estaven per llepar-se’n els dits. Després, hem fet activitats esportives i un bon berenar per agafar forces per la ballaruga que ens espera aquesta nit. 🕺🕺
Colònies, 2n dia! Llegeix més »
Hola famílies, Al llarg del dia d’avui, hem portat a terme la gimcana del sistema solar. El cuiner de la casa de colònies ens ha fet unes hamburgueses que estaven per llepar-se’n els dits. Després, hem fet activitats esportives i un bon berenar per agafar forces per la ballaruga que ens espera aquesta nit.
Segon dia de colònies Llegeix més »
Hola famílies, Al llarg del dia d’avui, hem portat a terme la gimcana del sistema solar. El cuiner de la casa de colònies ens ha fet unes hamburgueses que estaven per llepar-se els dits. Després, hem fet activitats esportives i un bon berenar per agafar forces per la ballaruga que ens espera aquesta nit.
Colònies, 2n dia! Llegeix més »
Bona tarda, Aquest matí, hem arribat a la casa de colònies i ens hem instal·lat. Després de dinar, acompanyats pels monitor/es hem dut a terme un itinerari d’orientació i descoberta de la natura pels voltants de la casa. D’aquí una estona soparem i farem jocs de nit. Demà tornarem a informar, estigueu tranquils/es que estem
Primer dia de colònies Llegeix més »
Bona tarda, Aquest matí, hem arribat a la casa de colònies i ens hem instal·lat. Després de dinar, acompanyats pels monitor/es hem dut a terme un itinerari d’orientació i descoberta de la natura pels voltants de la casa. D’aquí una estona soparem i farem jocs de nit. Demà tornarem a informar, estigueu tranquils/es que estem
1r dia de colònies Llegeix més »
Bona tarda, Aquest matí, hem arribat a la casa de colònies i ens hem instal·lat. Després de dinar, acompanyats pels monitor/es hem dut a terme un itinerari d’orientació i descoberta de la natura pels voltants de la casa. D’aquí una estona soparem i farem jocs de nit. Demà tornarem a informar, estigueu tranquils/es que estem
Primer dia de colònies Llegeix més »
Bona tarda, Aquest matí, hem arribat a la casa de colònies i ens hem instal·lat. Després de dinar, acompanyats pels monitor/es hem dut a terme un itinerari d’orientació i descoberta de la natura pels voltants de la casa. D’aquí una estona soparem i farem jocs de nit. Demà tornarem a informar, estigueu tranquils/es que estem