Expressió escrita
Bon dia. Avui dijous tornem a la feina💪. Estem fent unes redaccions de les colònies (o d’alguna excursió amb la família). Un cop acabades, les passem al Google Drive (processador de textos) i les anirem projectant a la pantalla de la classe per corregir-les entre tots i totes. D’aquesta manera aprendrem a escriure una mica […]
Expressió escrita Llegeix més »






