Teatre conservatori
Bona tarda famílies, El dimecres 13 de desembre els alumnes d’infantil de l’escola van anar al teatre conservatori de Manresa a veure l’obra de teatre i dansa “quin és el meu nom?”, una obra musical, els va agradar molt i van gaudir moltíssim de l’espectacle!! Un cop acabada l’obra, van anar a la Plana de […]
Teatre conservatori Llegeix més »






