Els passadissos de l’escola

Els passadissos de l’escola ressonen d’alegria i rialles mentre els nens i nenes de 3 anys es preparen per a les festes de Nadal.
Després d’unes setmanes d’adaptació, entre nervis, plors, pors i angoixes pel que es trobarien o farien, les seves cares reflecteixen la felicitat d’haver trobat un lloc acollidor i estimulant.
El seu entusiasme és contagiat per la màgia que envolta l’ambient, creant una atmosfera de pura expectació.
Amb mirades plenes de curiositat, els petits exploradors s’han submergit en activitats preparades amb cura per a ells, han explorat, descoberts, jugat i creats vincles.
Amb les mans brutes i enganxades de pintura i cola ens hem submergit en les manualitats nadalenques.
La felicitat és palpable a mesura que s’intercanvien somriures i abraçades, creant vincles que aniran més enllà de l’època nadalenca.