Sortida al Gorg Blau
Els alumnes de tercer hem anat al bosc de la Suanya d’excursió i ens ho hem passat d’allò més bé: hem esmorzat, hem jugat, hem dinat, hem ficat els peus a la riera, hem caminat (10km!) i hem fet un dibuix del Gorg Blau tal com ho feia en Josep Vila Closes, artista manresà que […]
Sortida al Gorg Blau Llegeix més »




