Visita a l’Ajuntament
Aquest matí hem anat a veure l’Ajuntament. Hem acabat fent una petits xerrada i preguntes amb l’actual alcalde, en Marc Aloy. Finalment (degut al mal temps) hem tornat en transport públic i hem dinat a la classe i ja ens quedem al centre fins a les 17h. Podeu veure les fotos d’avui a la web […]
Visita a l’Ajuntament Llegeix més »







