La Mona
Avui al matí hem preparat la Mona. Primer hem parlat de quins ingredients necessitàvem i després, a poc a poc, amb la col·laboració de tots els nens i nenes hem anat fent el pastís. Hem començat posant melmelada de préssec i crema de xocolata a l’interior; després hem posat xocolata a sobre i als laterals; […]




