Cros Escolar
Bona tarda. Avui durant el matí d’aquest divendres de la setmana de la salut, ha tingut lloc el Cros Escolar a la Muntanya del Drac, on des dels més grans fins als més petits han corregut en un circuit pel pati de l’escola.
Bona tarda. Avui durant el matí d’aquest divendres de la setmana de la salut, ha tingut lloc el Cros Escolar a la Muntanya del Drac, on des dels més grans fins als més petits han corregut en un circuit pel pati de l’escola.
Bon dia, famílies! Avui els infants de la classe “La riera” han participat en el cros de l’escola i ens ho hem passat molt i molt bé! Que tingueu molt bon cap de setmana!
Hola, famílies! Hem donat la benvinguda al 3r trimestre amb la Setmana de la Salut. Les activitats que hem dut a terme són les següents: DIMARTS: Vam realitzar una Jornada Multiesportiva al pati amb tots els nens i nenes d’educació primària. DIMECRES: Vam estar parlant sobre com fer un bon esmorzar, vam aprendre quins aliments
SETMANA DE LA SALUT! Llegeix més »
Hola famílies, Aquesta setmana hem celebrat la setmana de la salut. Hem parlat i treballat amb la piràmide dels aliments, hem llegit contes d’educació emocional, hem fet un circuit al gimnàs,i finalment, ahir, vam fer el CROS escolar. Ha estat una setmana plena d’activitats i ens ho hem passat molt bé.
SETMANA DE LA SALUT Llegeix més »
Divendres, tot l’alumnat del centre vàrem celebrar la cloenda de la Setmana de la Salut amb un cros escolar. Els nens i nenes de cinquè han participat en diferents activitats que s’han dut a terme al llarg d’aquesta setmana. A més, de gaudir de la presència d’en Marc Fuentes, un noi amb paràlisi cerebral, que
Setmana de la Salut Llegeix més »
Dimarts passat vam començar el 3r trimestre i ho vam fer celebrant la setmana de la salut: -El primer dia a la tarda vam fer una jornada multiesportiva amb diferents activitats per promoure l’esport i l’activitat física. -Dimecres vam tenir una xerrada sobre alimentació saludable molt interessant i que ens va servir per ajudar-nos a
Setmana de la salut Llegeix més »
Aquest matí ens ha visitat en Marc Fuentes, un noi que va néixer amb paràlisi cerebral fa 23 anys. A través de la seva autobiografia ens ha demostrat que, si tenim ganes de complir somnis, podem arribar a fer-los realitat. La recepta? L’esforç.
Xerrada de superació Llegeix més »
Aquest matí ens han vingut a fer un taller sobre alimentació saludable. Hem parlat de la piràmide d’aliments, dels grups que hi ha (llegums, cereals, fruites,etc.) i hem acabat la sessió elaborant un menú setmanal de dinars i sopars. Molt interessant!!
Taller “Menja sa en família” Llegeix més »
Bona tarda, famílies. Vam passar el matí a la riera de Rajadell amb l’Alba del programa Lotus per fer activitats de relaxació entre d’altres i ens ho vam passar molt bé.
Per tancar el segon trimestre hem celebrat el dia de la mona a l’escola. El dimecres vam anar a la botigueta de l’escola a comprar tots els ingredients, les plomes i els pollets. Els nens i nenes de P5 eren els botiguers i ens van atendre molt bé! 👌🏼 Aquest matí hem fet la mona