Programació tardor Cursos de Formació Contínua 2021

Us donem a conèixer la PREVISIÓ dels cursos de Formació contínua durant el període octubre-desembre 2021

(feu clic a la imatge per veure els cursos)

Consideracions:

• Les dates de la realització dels cursos és estimada. A mesura que es publicitin individualment, es facilitaran les dates definitives.
  • Informarem a través de la web i de la Newsletter informativa de l’escola de la data en la que us podeu inscriure al curs

• Si voleu rebre aquesta Newsletter, haurem d’incorporar les teves dades al fitxer de l’escola, i per tant  és necessari disposar del teu consentiment.

Com fer-ho? És molt senzill. Fés clic aquí:

Tipologia de cursos que l’escola ofereix:

• Presencials:  Les hores dels cursos es duen a terme en les instal.lacions de l’escola. Per obtenir el certificat d’assistència, cal fer com mínim 80% d’assistència de les hores.

• Semi presencials: Com a mínim el 50% de les hores, es fan a les instal.lacions de l’escola (i la resta mitjançant classes en línia o asíncrones de treball per part de l’alumne). Per obtenir el certificat d’assistència, cal fer  un mínim d’assistència de 90% de les hores presencials i lliurament correcte dels treballs/activitats corresponents a les hores no presencials.

• En linia: 100 % online. Per obtenir el certificat  cal llirar correctament totes les activitats/treballs corresponents

IMPORTANT: Atenent a la situació de pandèmia COVID-19, l’22escola es reserva el dret de modificar les dates de les classes presencials en el cas que no es poguessin fer en les dates programades per restriccions d’accés a l’escola. En aquest cas, el/la coordinador/a del curs comunicarà les noves dates l’abans possible.