COMUNICAT – Suspensió cursos formació contínua i jornades transferència tecnològica de l’escola

Seguint les indicacions de la Generalitat de Catalunya, i d’acord amb el que estableix la Instrucció 2/2020, d’11 de març, sobre mesures preventives, de protecció i organitzatives de l’Administració de la Generalitat de Catalunya amb motiu del coronavirus SARS-CoV-2, queden suspesos temporalment els cursos, jornades, congressos, seminaris, simposis i altres activitats de formació de caràcter presencial, fins a derogació, revisió o modificació de la instrucció, en funció de l’evolució de la situació epidemiològica i d’acord amb les instruccions o directrius de l’autoritat sanitària.

Per aquest motiu, se suspenen temporalment els cursos i jornades següents :

Cursos formació contínua que actualment s’estan fent:

Cursos formació contínua programats i en difusió publicitària:

Jornades Transferència tecnològica (PATT) en difusió publicitària:

Altres activitats:

Qualsevol canvi sobre la reactivació de cursos i jornades , serà publicat en la a web de l’escola (www.escolaespiells.com) . (Si us plau, feu consulta d’aquest mitjà)

Gràcies per la vostra comprensió.

Data del comunicat: 12/3/2020

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *