L’escola promociona la jornada de Portes Obertes en el Monogràfic d’educació de l’EIX Diari i altres medis locals. febrer 2024

Espiells, Febrer 2024

• L’escola ha intensificat la seva presència en els medis locals

En Joan Solé, director de l’escola d’Espiells, és entrevistat i parla sobre el centre i els seus cicles formatius, la campanya de comunicació #ViuEspiells que està activa en aquest moment  així com de la propera edició de la Jornada de Portes Obertes el 13 d’abril en el dossier d’educació i formació de l’Eix Garraf.

Per veure l’entrevista, feu clic a la imatge

En la mateixa línia,  mitjans de premsa local  (el diari  3devuit o la RTVVilafranca) i de mitjans digitals del món del vi (Vinetur i Nosolovino)  han donat cobertura de la campanya de comunicació del centre al llarg d’aquestes setmanes.

L’objectiu de tot aquest esforç és donar visibilitat a l’escola i animar a futurs alumnes a que coneguin el centre.