23/24 Gener.VI Jornades Dual empresa

Escola Espiells, 23 i 24 de Gener 2024

L’Escola està realitzant al llarg de la quarta setmana de Gener, les primeres trobades de la VI Jornada Escola- Dual empresa on ha comptarà amb l’assistència de 15 empreses i els alumnes del Cicle formatiu de grau superior de Vitivinicultura. La segona part d’aquesta edició, tindrà lloc la darrera setmana del mes.

L’objectiu d’aquesta trobada empresa-alumnat, que l’escola realitza des de l’any 2018,  es que els alumnes del cicle de viticultura pugin conèixer de primera mà les empreses que participen en aquest programa formatiu i  es puguin fer a la idea de com seria la seva possible estada formativa en l’empresa.

Aquesta trobada conjunta amb empreses del sector es distribueix en dos moments:

• Primerament cada empresa disposa d’uns 7-8 minuts per tal de d’explicar de forma resumida com és l’empresa, Aquesta presentació Flash (ràpida) inclou : ubicació/accés, D.O./s, hectàrees gestionades, treballadors, línies de producte o especialitats (vins tranquils, vins escumosos….), referències, producció (nº ampolles), filosofia de l’empresa (agricultura ecològica, biodinàmica o convencional), i d’altres observacions que es considerin importants.
  • En segona instància  es realitzen trobades empresa – alumnes basades en el concepte Speed Dating (cita ràpida): l’escola destina un espai individual on els alumnes tenen  l’oportunitat de fer preguntes i possibles aclariments respecte cada empresa. D’aquesta forma ambdues parts poden intercanviar informació i tenir un millor coneixement mutu.

L’escola vol agrair la participació de membres de les empreses Gramona, Torelló viticultors, Albet i Noya, Juve &Camps, Llopart, Can Suriol, Codorniu, Raventós i Blanc, Vilarnau, Pere Ventura, Parés Baltà, Recaredo, LaVinyeta, Sumarroca i Alta Alella.

En aquest espai es poden observar un recull instantànies de la jornada: