Visitem el IEPAAC

Als grups de Primària ens va semblar una idea genial fer una sortida com a acabament del segon trimestre. De les opcions que tenim al nostre entorn i que, a més a més de la diversió i del gaudi d’anar d’excursió, es vinculés als aprenentatges que estem desenvolupant a les classes, la visita al centre IEPAAC era la millor! Estàvem preparats per a una nova aventura!

Ja hem anant esmentant en altres notícies la importància de VIVENCIAR ELS APRENENTATGES, per fer-los més competencials i sostenibles en el temps.

Podeu comprovar al mapa la situació privilegiada d’aquest institut… Saber que allí s’estudia un cicle formatiu d’Educació i Control Ambiental ♻, a més dels cicles formatius d’Aqüicultura 🐟 🌊, i que disposen d’un tipus d’hort molt singular 🌱, dóna més significat a les activitats sobre l’àmbit de Medi Natural que realitzem a l’aula durant aquest curs.

Us hem preparat un vídeo per a què visualitzeu en què va consistir la visita. Durant el seu transcurs, podem destacar 3 activitats diferenciades:

• Activitats sobre Educació i Control Ambiental.
  • Recorregut per les instal·lacions.
  • Visita a l’hort d’aquapònia.

Potser l’aspecte que cal ressaltar més és que ha sigut el propi alumnat del centre el que ens ha acompanyat durant tota la vista i el que ha compartit els seus coneixements i experiències, enriquint molt més els nostres aprenentatges. Tothom va aprendre de tothom!!

Des d’aquí el notre profund agraïment 💙 a l’equip docent i a l’alumnat del IEPAAC pel seu compromís pedagògic.

Sense allargar-ho més, us deixem amb el vídeo:

Sortida IEPAAC de CEE Escola

Una vegada més, moltes gràcies per llegir-nos!

1. Consuelo

Hola

Un dia en el que es va gaudi molt de tot el que es va vore i del que es va experimenta.
    A la proxima jo tambe m,apunto,je je….

Gracies per tot !!!