La Comissió Territorial CEEPSIR de lesTerres de l’Ebre, dona el tret de sortida

Dimarts passat es va constituir formalment la Comissió Territorial CEEPSIR de les Terres de l’Ebre. La comissió està formada per la direcció dels Serveis Territorials, la inspecció d’Educació dels Serveis Territorials, la coordinadora dels serveis educatius dels Serveis Territorials, la representant de les direccions dels EAP del territori, la coordinadora de l’equip de professionals del CEE Mercè Pla i el professional assignat al CEEPSIR.

Comissió Territorial CEEPSIR de les Terres de l’Ebre

La finalitat d’aquesta comissió és decidir l’alumnat que rebrà l’orientació i l’assessorament de l’Equip Impulsor del CEEPSIR Mercè Pla, i portar-hi un seguiment.
Amb la reunió d’aquesta setmana, es dona el tret de sortida al CEE Mercè Pla per començar a desenvolupar la seva funció com a centre proveïdor de serveis i recursos a les escoles ordinàries.

Els professionals dels CEEPSIR treballen
per facilitar la inclusió de l’alumnat a les escoles ordinàries.
El CEEPSIR Mercè Pla ja pot començar a
ajudar a algunes escoles ordinàries i al seu alumnat.