Els primers passos a les escoles

Aquestes darreres setmanes ens hem reunit amb els equips directius de la ZER Mestral i de l’Escola Ferreries per presentar-los el projecte de l’equip impulsor CEEPSIR. S’ha comptat amb la presència i la participació dels representants dels serveis educatius de zona i de la inspecció educativa.

Aquest primer contacte ha servit per materialitzar el compromís mutu entre els centres educatius i l’Equip Impulsor CEEPSIR.

Es tracta d’una fita molt important per al territori, en la provisió de serveis i recursos al sistema educatiu inclusiu.

Presentació del CEEPSIR a la ZER Mestral

Presentació del CEEPSIR a l’Escola Ferreries