ENS PREPAREM PER A L’ARRIBADA DEL NADAL

Després del pont de desembre ja es respira el Nadal a l’escola i és que hem de fer un munt de coses que nodreixen l’esperit nadalenc i omple tots els racons de l’escola d’il·lusió!

La primera d’elles i molt i molt important és que els més petits de l’escola (infantil i cicle inicial), van anar a buscar el Tió de l’escola, el nostre estimat Tió. Aquest any, ha sigut força entremaliat i és que s’ha escapat de l’escola dia sí i dia també. Sort que hem col·laborat molts grups i no ens hem cansat, l’hem anat a buscar tots els cops que ha fet falta. Quan ja vam sortir totes les classes a buscar-lo, a la fi es va quedar a l’escola i és que entre tots i totes el cuidem la mar de bé. Tan bé el cuidem que deu ni do com creix! I és normal amb la quantitat de menjar que li hem donat!

Durant aquests dies, els nens i les nenes de l’escola han fet un munt de coses: unes postals ben maques per felicitar les Festes a la seva família, un detallet de Nadal que l’han fet amb molt d’amor, preparaven la cançó per al festival de Nadal, han treballat algun poema o cançó relacionat amb la temàtica, altres han elaborat un pessebre per decorar la classe…

Per acabar, i no per això menys important, han gaudit i compartit molts moments tots plegats veient el festival de l’escola, jugant a jocs com el Bingo o escape room, visitant al Patge Reial de l’escola per portar la carta amb tots els seus desitjos… Tot això immers en un ambient molt màgic i especial.

Bones festes a tothom! Esperem que us agradi!

Voleu veure més fotos i vídeos? Cliqueu a la següent imatge!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *