CONCERT DE NADAL 2020

Des de l’escola hem preparat amb molta il·lusió el concert de Nadal. Aquest curs no podem celebrar-lo com sempre a l’escenari del centre, però això no ha fet minvar gens les ganes de commemorar aquestes festes.

Hem aprofitat que el format és diferent i hem fet un sol concert on hi han tingut cabuda totes les persones que cada dia han fet possible que aquest primer trimestre, tan atípic, hagi estat únic i especial.

Volem felicitar com sempre al nostre alumnat. Ho han fet genial!

Esperem de tot cor que gaudiu moltíssim.

BONES FESTES!!!

1. Judith

Aixxxx quina il·lusió veure-us a totes!!, no hi falta ni una! Ha estat un vídeo molt bonic, m’ha agradat molt la idea i a pesar de la difícil situació, us ho heu currat molt!!! he passat una bona estona aquí enganxada a la pantalla. Moltes gràcies pel vostre esforç, SOU UN GRAN EQUIP!!, gràcies i Bones Festes!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *