SENTIM LA MÚSICA

Els alumnes de 6è hem començat a treballar l’àrea de música de la manera més divertida possible, tot realitzant els nostres propis instruments.
Com que estem treballant amb els instruments de percussió, hem pensat de fer-los nosaltres mateixos i així també saber com funcionen.
Un cop els… Llegeix més»

LECTURES DIVERTIDES

Bon dia famílies! Com esteu?
Aquí podeu veure un recull d’algunes activitats que fem per treballar les lectures en llengua catalana i llengua castellana d’una manera més divertida. Des de passaparaules, ruletes de lletres, composició d’oracions en equips, etc. Els aprenentatges que aconseguim són molt significatius.
Esperem… Llegeix més»

#JOEMQUEDOACASA

En aquesta pàgina anirem penjant totes les fotos i vídeos que l’alumnat i les famílies ens facin arribar a joemquedoacasa@escolamediterrania.com
                                                 … Llegeix més»

Anul·lació portes obertes

Benvolgudes famílies,
degut a la situació sanitària actual, i després d’haver-ho consultat amb inspecció educativa, hem decidit anul·lar la jornada de portes obertes prevista per aquest divendres i dissabte, 13 i 14 de març.
Ens feia molta il·lusió donar-vos a conèixer les nostres instal·lacions i ensenyar-vos com treballem, però… Llegeix més»

CANTATA 19-20 CANTEM PEL MEDI AMBIENT

Com cada any la nostra escola participa en la cantata,  aquest any va dedicada al medi ambient!
Aquí ús deixem el dossier que hem preparat i les bases perquè les podeu practicar a casa! També ús deixem l’enllaç per visitar la pàgina web de l’Escola Horitzó… Llegeix més»

FEM UNA BOTIGA!

A la classe de P5 portem molts dies enfeinats/des amb l’elaboració d’un nou racó a l’aula: La Botiga.
Per poder aconseguir-ho han hagut de portar envasos de diversos productes, classificar-ho segons la seva procedència o utilitat, marcar-ho amb preus, fer rètols, endreçar-ho, elaborar llistes, sumar quantitats…. Ara estem aprenent… Llegeix més»

FEM TALLERS AL PARVULARI!

Els dimarts al matí els nens i nenes del parvulari fem tallers plàstics. Hem dividit les classes en 5 grups on es troben amb infants d’altres nivells. L’experiència enriqueix a tots: els grans ajuden els petits, els petits aprenen dels grans i fem nous amics… Llegeix més»