LECTURES DIVERTIDES

Bon dia famílies! Com esteu?
Aquí podeu veure un recull d’algunes activitats que fem per treballar les lectures en llengua catalana i llengua castellana d’una manera més divertida. Des de passaparaules, ruletes de lletres, composició d’oracions en equips, etc. Els aprenentatges que aconseguim són molt significatius.
Esperem… Llegeix més»

#JOEMQUEDOACASA

En aquesta pàgina anirem penjant totes les fotos i vídeos que l’alumnat i les famílies ens facin arribar a joemquedoacasa@escolamediterrania.com
                                                 … Llegeix més»

Anul·lació portes obertes

Benvolgudes famílies,
degut a la situació sanitària actual, i després d’haver-ho consultat amb inspecció educativa, hem decidit anul·lar la jornada de portes obertes prevista per aquest divendres i dissabte, 13 i 14 de març.
Ens feia molta il·lusió donar-vos a conèixer les nostres instal·lacions i ensenyar-vos com treballem, però… Llegeix més»

CANTATA 19-20 CANTEM PEL MEDI AMBIENT

Com cada any la nostra escola participa en la cantata,  aquest any va dedicada al medi ambient!
Aquí ús deixem el dossier que hem preparat i les bases perquè les podeu practicar a casa! També ús deixem l’enllaç per visitar la pàgina web de l’Escola Horitzó… Llegeix més»

FEM UNA BOTIGA!

A la classe de P5 portem molts dies enfeinats/des amb l’elaboració d’un nou racó a l’aula: La Botiga.
Per poder aconseguir-ho han hagut de portar envasos de diversos productes, classificar-ho segons la seva procedència o utilitat, marcar-ho amb preus, fer rètols, endreçar-ho, elaborar llistes, sumar quantitats…. Ara estem aprenent… Llegeix més»

FEM TALLERS AL PARVULARI!

Els dimarts al matí els nens i nenes del parvulari fem tallers plàstics. Hem dividit les classes en 5 grups on es troben amb infants d’altres nivells. L’experiència enriqueix a tots: els grans ajuden els petits, els petits aprenen dels grans i fem nous amics… Llegeix més»