ELS NOSTRES INVENTS RECICLATS!

Els alumnes de 5è A, estem dissenyant els nostres invents amb material reciclat.
Després farem una presentació oral als companys/es, on descobriran quin material han utilitzat, passos per fer-ho i perquè serveix.
Han gaudit molt creant les seves obres i han treballat molt amb la seva imaginació… Llegeix més»

EL REPTE 16!

El REPTE 16 de les aventures de matemàtiques ens proposava un joc de blocs lògics per treballar les seves diferents propietats. Cada nen i nena s’havia d’ajuntar amb un altre company o una companya per completar el seu taulell i fer una partida. El joc… Llegeix més»

EXCURSIÓ AL TASTAOLLETES