CONCERT DE NADAL 2020

Des de l’escola hem preparat amb molta il·lusió el concert de Nadal. Aquest curs no podem celebrar-lo com sempre a l’escenari del centre, però això no ha fet minvar gens les ganes de commemorar aquestes festes.
Hem aprofitat que el format és diferent i hem fet… Llegeix més»

SORTEIG PANERA DE NADAL!

Aquest matí els delegats de les dues classes de sisè han realitzat el sorteig de la panera que els ha regalat l’AMPA. Amb els diners que han recaptat  l’alumnat de sisè podrà anar a Port Aventura a final de curs.

Aquí teniu el vídeo d’aquest moment:

TREBALLEM EN EQUIP!!

Hola famílies!!
Aquesta setmana els alumnes de 5è A estem treballant en l’àrea de Castellà una nova tipologia textual,el text expositiu: “ El folleto turístico”.
Estem treballant en equip i dissenyant els nostres…estant sortint unes idees impressionants! Aquí us deixem un tastet!
Quina classe més creativa! 😍

ASSAJOS

Bon dia famílies!!!
Durant aquestes setmanes estem preparant diverses sorpreses. Aquest curs és un curs atípic però no per això ha de ser diferent pels nens i menys especial per vosaltres. Aquí us portem un petit avanç.
Els nens i nenes de 2n, CLICKEU A LA FOTO!!
Llegeix més»

TORNEM A LA CALMA

L’estona del pati probablement és un dels moments més esperats pels nens i nenes. Malgrat que és una estoneta curta la gaudeixen al màxim: corren, comparteixen el joc amb els companys i companyes, busquen “pica-pica”, juguen amb la sorra, amb els carretons, galledes i pales… Llegeix més»