SANT J’ORDIS

El concurs literari Sant J’Ordis es va engegar per primer cop l’any 2017. Si bé va començar essent una activitat organitzada per l’AFA, des del 2023 s’organitza en l’àmbit de l’escola i es limita a la participació de l’alumnat del nostre centre per tal de fer experiència d’un certamen literari.

Així, doncs, se n’han fet set edicions (tot i que la quarta no es va poder dur a bon port per culpa de la pandèmia de COVID del 2020). Aquí us deixem la pàgina de documents amb la relació dels premiats en les diferents edicions del Sant J’Ordis.

Finalment, en aquest enllaç que segueix, hi teniu les bases per a participar en la VIII edició SANT J’ORDIS per aquest any 2024. Tingueu present que hi ha un formulari on presentar els escrits. Per qualsevol dubte, disposeu del correu santjordis@escolaordis.cat .