I3

ÚLTIM DIA DE CURS!

Avui hem celebrat el final del curs amb una sortida a la platja, on hem gaudit d’un refrescant bany per acomiadar-nos d’aquest any ple d’aprenentatges i experiències compartides. En tornar a l’escola, hem compartit un pica-pica a les aules per tancar el curs en un ambient festiu i de convivència. Desitgem a tothom unes molt […]

ÚLTIM DIA DE CURS! Llegeix més »

UN VIATGE A LES PROFUNDITATS DEL MAR SENSE SORTIR DE SANT ANTONI

Aquesta setmana, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de participar en una activitat molt especial organitzada per l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, amb la col·laboració de l’Institut de Ciències del Mar (ICM-CSIC). Al passeig de Sant Antoni ens esperava una sorprenent rèplica del submarí científic JAGO, una eina que ha permès

UN VIATGE A LES PROFUNDITATS DEL MAR SENSE SORTIR DE SANT ANTONI Llegeix més »

PINTORS A INFANTIL

L’Art de Somiar: un curs ple d’art! Aquest curs, els alumnes d’Educació Infantil i3,i4 i i5  hem participat en el projecte de l’escola “L’Art de Somiar”. Al llarg de l’any hem descobert i treballat l’obra de tres grans artistes: Yayoi Kusama, Joan Miró i Andy Warhol. Hem observat les seves creacions, hem conegut algunes de

PINTORS A INFANTIL Llegeix més »

MEDI AMBIENT – INFANTIL

Avui ens ha visitat l’Anna de Medi Ambient per parlar-nos del reciclatge amb els nens i nenes d’Infantil. Hem après moltes coses sobre com podem cuidar el nostre planeta i la importància de reciclar correctament. A més, ens ha explicat un conte molt bonic: La Lota, la balena. A través de la història, hem descobert

MEDI AMBIENT – INFANTIL Llegeix més »

ESPECTACLE DE CIRC

Avui, tot l’alumnat de l’escola ha assistit a un espectacle de circ juntament amb l’Escola de la Sínia. L’actuació, protagonitzada per un sol artista, ens ha sorprès amb un espectacle de mímica ple d’expressivitat i humor, que ha captivat grans i petits. Ha estat una experiència diferent i molt enriquidora que ens ha fet gaudir

ESPECTACLE DE CIRC Llegeix més »

DIADA DE SANT JORDI

Avui, 23 d’abril, hem celebrat la Diada de Sant Jordi amb una jornada plena d’activitats, emoció i creativitat. Al matí, l’alumnat s’ha reunit a la plaça de la Llibertat per assistir a l’entrega de premis Colònico, un dels moments més esperats del dia. Durant l’acte, s’ha reconegut l’esforç i el talent dels alumnes, amb un

DIADA DE SANT JORDI Llegeix més »

JUNTS FEM ESCOLA – I3

Aquest segon trimestre de curs, dins del projecte JUNTS FEM ESCOLA, hem comptat amb la participació de les famílies de la BRUNA, la KIM i l’ILYAS. Hem fet, juntament amb elles, moltes activitats divertides i sorprenents. Amb la mama de la Bruna, vam fer unes màscares molt originals. A partir d’un plat de cartró, el

JUNTS FEM ESCOLA – I3 Llegeix més »

MONA DE PASQUA A INFANTIL

Els/les alumnes d’infantil hem anat al supermercat a veure mones de pasqua i hem fet les mones amb berlines, xocolata, lacasitos, ou de xocolata gran i decorat amb plomes. També hem pintat amb xocolata amb els dits dibuixos de pasqua. S’ho han passat d’allò més bé!!!

MONA DE PASQUA A INFANTIL Llegeix més »

OLGA CERCÓS

Avui els nens i nenes de cicle infantil han viscut una trobada molt especial!  Hem conegut l’Olga Cercós, autora del conte On és la mama?, una història que ja havíem treballat a l’aula. Ha estat molt emocionant poder posar cara a l’autora i escoltar el conte explicat per ella mateixa. L’Olga ens l’ha narrat amb

OLGA CERCÓS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut