BONES VACANCES LLEVANTÍ

Hola famílies, els nens i nenes de primer han escrit unes paraules per a vosaltres abans d’acabar l’escola. Han treballat molt per aconseguir aquest magnífic text per recordar tot el què han fet i per  acomiadar-se!

Aquest curs els companys m’han ajudat molt. La Mari també m’ha ajudat molt. Aquest curs m’ha agradat molt pintar i medi. Trobaré molt a faltar als amics. Tenim les millors professores. (Txell)

El què més m’ha agradat són les receptes de castellà i anar a la piscina. (Alana)

M’ha agradat molt fer activitats de pintar i manualitats. (David)

El què m’ha agradat més d l’escola ha sigut estudiar el litoral rocós. També m’ha agradat anar a la piscina i al cinema. M’ha encantat anar d’excursió a Banyoles, aprendre la prehistòria, estudiar les famílies, el pas del temps i els contes de la professora a català. (Esmail)

M’ha agradat molt la mestra i fer una exposició oral a català i un rap a castellà. També m’ha agradat anar de colònies. M’ha agradat molt el curs de primer. (Alberto)

Me gusta el colegio porqué las maestras son muy buenas. Me gusta medi. (Alejandro)

M’han agradat molt i molt les colònies perquè hi havia gelat de postres. També m’ha agradat anar a la biblioteca. (Carla)

M’ha agradat molt fer la prehistòria i anar de colònies. M’ha agradat anar al cinema i fer l’aquari del litoral rocós. (Seneba).

A mi m’ha encantat estudiar i aprendre sobre la prehistòria. (Lian)

Els companys de primer són molt amables perquè m’han ajudat molt. M’ha agradat estudiar la prehistòria i també aprendre sobre els animals marins. (Gerard)

M’encanta primer perquè hem tingut súper professores i les trobaré molt a faltar. A castellà estem preparant una sorpresa. (Natalia)

Totes les professores són les millors del món. Em va agradar quan vam fer el rap. Adéu primer, molts petons. (Elba)