PROJECTE JUNTS FEM ESCOLA

A I4 comencen a venir les famílies amb el nostre Projecte “Junts fem escola”. També és una activitat que té la seva essència en la Pedagogia Sistèmica.

Ha vingut la mama del Mourad, la Salima, i ens ha ensenyat una tradició del seu país. Tatuatges amb Henna!!

Als nens i nenes els ha encantat poder-se pintar les mans, tot i que alguna i alguna no ha volgut i també se’ls hi ha respectat la seva decisió.

Gaudir de la presència de la Salima ha sigut molt bonic i no podeu pas saber quina llum tenien els ulls del Mourad veient a la seva mare a dins de la classe…

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *