JUNTS FEM ESCOLA I5

La Raquel, la mama de l’Aina, i l’Helena, la mama de la Júlia han vingut a fer una activitat ben xula a I5!!

Han descobert uns codis secrets per saber quins ninos els tocaven per poder enganxar en una tapa d’un pot…es convertirà (posant aigua, glicerina, purpurina i estrelletes) en una bola de neu preciosa!! Moltes gràcies, s’ho han passat genial!!!

La Johana (mama del Santi) i la Keydi (tia del Santi) han vingut a fer una activitat molt creativa!! Primer ens han explicat curiositats del seu país, Hondures. Ens han ensenyat on es troba al mapa, com és el país, quins són els seus països amics, el que mengen (pa, frijoles, blat de moro), que són exportadors de cafè com Colòmbia… i amb els seus cereals i el cafè hem creat una flor preciosa!

Moltes gràcies, s’ho han passat genial!!

La Iman (mama del Mohamed d’I5) i l’Oumayma (tieta) han vingut a fer una activitat molt xula sobre el seu país, el Marroc. Han explicat quin és el seu idioma (àrab, francès i amazig) i com és la seva bandera (groga-terra, verda-muntanyes i blava-cel). Ens han ensenyat com és el seu abecedari (Tifinagh) i que no existeix ni la O ni la P. Per posar en pràctica l’abecedari, han escrit el seu nom i l’han guarnit ben bonic!!

Moltes gràcies, ha sigut molt interessant!!

A I5 ha vingut la Natàlia, la mama d’en Leku a fer l’activitat del Junts fem escola.

Hem gaudit d’una tarda ben divertida i enriquidora: ha explicat el conte els colors de la nostra pell, hem comprovat que hi ha molts colors de pell i els hem comparat amb molts materials diferents, hem triat un color de pell que ens representa, ens hem dibuixat i hem après un joc ben divertit d’Uganda!!

Moltes gràcies, Natàlia!!! Ens ho hem passat genial!!!

La Carolyne (mama de la Juniper) ha vingut a fer una activitat molt emotiva perquè marxen de l’escola i se’n van a viure a Eivissa!! Han dibuixat les seves mans i part del braç per pintar-lo ben bonic, retallar-lo i encolar-lo en un paper d’embalar. Han pensat una paraula bonica que els faci pensar amb la Juni i l’han escrit

Molta sort en aquesta nova etapa i moltes gràcies, ha sigut molt bonic!