DIADA DE SANT JORDI

Avui, tota l’escola hem gaudit del 42è concurs literari Colònico al Collet. Ens hem trobat amb l’altre escola del municipi, la Sínia. I, juntament amb l’Albert Fort i l’Anna Benaiges, referents de l’espai jove de Calonge i Sant Antoni han presentat l’acte d’aquesta dia.

S’han donat els premis dels guanyadors/es de cada classe per les seves produccions. Els guanyadors han pujat a l’escenari a llegir el seu escrit. Els nens i nenes d’infantil han pujats tots a l’escenari i ens han explicat la seva obra (un poema, endevinalles, un conte inventat,…). Al final, tots junts, hem representat els poemes guanyadors (1 de cada escola) ballant un Tik Tok.

Ha sigut molt divertit i emocionant, sobretot aprofitant que avui celebrem Sant Jordi a l’escola. A continuació us deixem amb les fotos i alguns vídeos d’aquest mati.

A la hora del menjador les i els alumnes que han volgut han fet una representació del conte de Sant Jordi. Mireu que bé ho han fet!

Durant la tarda, a infantil, familiars voluntaris ens han vingut a explicar contes. I a primària, s’han realitzat tallers de Sant Jordi (roses, punts de llibre i dracs).