ADAPTACIÓ MES DE SETEMBRE A I3

Els alumnes de I3 de l’escola LLevantí de Mar ens estem adaptant a la nova escola aquest mes de Setembre.

Hem fet moltes coses com aprendre a recollir les joguines, seure a la cadira, anar al lavabo, escoltar a la mestra… ho estan fent molt bé!

Hem jugat a la cuineta, nines, cotxes, construccions, plastilina, jocs de motricitat fina, pius, encaixos i moltes coses més. També hem pintat amb els colors de la tardor: groc, vermell, taronja i marró (amb el joc de bales i taps de suro).

Hem celebrat 4 aniversaris aquest mes de Setembre: Nina, Júlia, Maria i Violeta.

Cada dia cantem moltes cançons: John Brown, sol solet, la lluna i la pruna, cargol treu banya, esquirol, l’elefant, dies de la setmana , bon dia, pastoret d’on vens, vermell vermell vermell, groc groc groc, verd verd verd, blau blau blau, tortuga, …

S’ho passen d’allò més bé!!!

(Cliqueu les imatges per accedir a l’àlbum sencer).