8M DIA DE LA DONA

El Dia de la Dona se celebra internacionalment el dia 8 de març de cada any. Va ser declarat per les Nacions Unides el 1975.

El Dia de la Dona ajuda a sensibilitzar la població sobre l’existència de problemes que atempten contra els drets de les dones i que encara necessiten ser resolts. Cal seguir reivindicant els drets i el paper de la dona a la societat. I és per això que ens volem mobilitzar cada 8M, i treballem cada dia a favor de la igualtat de gènere real i per una societat lliure de discriminacions i violències.

Amb motiu del 8M, Dia Internacional de la Dona, durem a terme diverses activitats per a la sensibilització de l’alumnat en la igualtat de gènere. L’ajuntament també ens ha proposat i ens ha facilitat part del material per treballar amb tot l’alumnat i fer una activitat on encara queda plasmada la càrrega familiar que majoritàriament suporta la dona.

Adjuntem també la carpeta on apareixen diverses activitats que s’han realitzat a l’aula sobre aquest dia.