Avui hem celebrat l’últim dia de banda a l’escola!
Hem acomiadat els alumnes de 5è amb l’entrega de diplomes i un petit pica-pica per agrair-los i felicitar-los per aquests dos anys formant part de la Llevantí Marxing Band. Gràcies per la vostra implicació, esforç i energia!
A més, els alumnes de 4t han donat la benvinguda als nens i nenes de 3r, que el curs vinent es convertiran en els nous integrants de la banda. Comença una nova etapa plena de música, il·lusió i aprenentatges!



