El passat 8 de maig, l’Escola Llevantí de Mar va omplir la Sala Fontova d’art, música, dansa i emocions amb el nostre musical, protagonitzat pels nens i nenes de 3r, 4t, 5è i 6è.
Avui us compartim aquest petit reel amb alguns dels moments viscuts dalt de l’escenari. Gràcies a tots els alumnes, mestres, famílies i col·laboradors que ho vau fer possible!
I… ben aviat, quan el tinguem preparat, també compartirem el vídeo complet del musical perquè el pugueu tornar a gaudir!


