MEDI AMBIENT – INFANTIL

Avui ens ha visitat l’Anna de Medi Ambient per parlar-nos del reciclatge amb els nens i nenes d’Infantil. Hem après moltes coses sobre com podem cuidar el nostre planeta i la importància de reciclar correctament.

A més, ens ha explicat un conte molt bonic: La Lota, la balena. A través de la història, hem descobert com els residus que llencem al mar poden afectar els animals marins i què podem fer nosaltres per ajudar a mantenir els oceans nets.

Ha estat una activitat molt interessant i divertida, i tots hem gaudit molt escoltant el conte i participant en les converses. Moltes gràcies, Anna, per aquesta visita tan especial!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut