JUNTS FEM ESCOLA – ALIMATO I4

La mama de l’Alimato, la Sadjo, i la seva germana, l’Elsa, han vingut a explicar coses del seu país: Guinea-Bissau.

Ens han explicat un munt de coses:

• Que pertanyen al continent d’Àfrica.
  • Que només tenen dues estacions (tardor i estiu).
  • Que parlen amb criol (parlen portugués perquè és colònia portuguesa).
  • Que fa molta calor i que també plou i que no neva.
  • Que hi ha escoles i tenen de tot.
  • Que el papa de l’Alimato està treballant a Guinea-Bissau i que ve cada any a veure-les.
  • Ens han explicat com és la seva bandera i que signifiquen els seus colors i l’estrella de cinc puntes: el vermell la sang, el groc l’or i el verd l’esperança. La creu de cinc puntes simbolitzen els cinc sentits. I nosaltres els hem explicat que els taurons i tauronses també tenen sentits…i que en tenen 7.

També hem pintat la bandera i hem ballat una cançó tradicional.

Moltes gràcies Sadjo i Elsa per venir a explicar-nos tantes coses interessants.

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *