PROJECTE POSTDATA 22-23 #1 FERMÍN JIMÉNEZ LANDA

Aquest any hem tingut la sort de poder participar en el projecte POSTDATA que organitza el Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MCBA). Aquest projecte ens posa en contacte amb 6 artistes que ens enviaran 6 detonants artístics que des de l’escola, alumnat i docents conjuntament, farem créixer.

El primer artista que s’ha posat en contacte amb nosaltres ha estat en Fermín Jiménez Landa que ens ha parlat de l’art col·laboratiu i de les textures; de com captar històries personals a través de les superfícies rugoses.

(Cliqueu sobre la fotografia per accedir a la galeria d’imatges.)