4t projecte: Som història?

En l’inici del 2n trimestre vam iniciar el projecte Som història?, on a través d’analitzar les nostres famílies, veure que tenim diferents edats, ens vam preguntar si abans de nosaltres hi havia història. I sí que n’hi havia! Vam anar molts anys enrere per a fer-nos una idea d’on veníem, descobrint les etapes i escollint-ne una per a saber-ne més. Així va ser com Sant Jeroni va decidir estudiar la prehistòria i Cavall Bernat l’Antiga Grècia.

Aquí teniu dues stop-motion on resumeixen els nostres aprenentatges.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut