“Vivim el teatre!”

Us compartim el videoclip de la Setmana Temàtica 2023 titulada “Vivim el teatre!”.

Els infants de 5è han anat a un estudi de gravació a enregistrar la cançó i al Foment de Molins a gravar les imatges pel videoclip.

A gaudir-lo!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut