PROJECTE DEL TRAMBAIX AMB ELS DE PRIMER PUIG MADRONA

Els alumnes de 1r del Puig Madrona hem estat treballant en un projecte sobre el futur tramvia a Molins de Rei. Els infants tenien força preguntes sobre el tema: com, quan i perquè tindrem una tramvia a Molins? Així que ens vam dividir per grups, vam triar una pregunta i ens vam plantejar on podíem trobar-ne les respostes. Tots vam arribar a la conclusió que havíem de parlar amb algú de l’Ajuntament i un dels grups va averiguar quin regidor s’encarrega d’aquesta qüestió en concret. Així que ens vam posar en marxa i vam redactar un mail per concertar una entrevista amb el regidor d’urbanisme, en Miquel Zaragoza, que molt amablement va respondre afirmativament a la nostra petició. Després de redactar les preguntes que li volíem fer de manera més formal, vam assistir un dia a la sala de plens on ens va rebre el regidor i ens va respondre a tots els nostres dubtes. A part d’això hi ha hagut un treball al darrere sobre com venim a l’escola, classificació de transports i diferències entre tren i tramvia. Tota la nostra feina ha quedat recollida en un butlletí que hem maquetat a l’aula i la mestra ens l’ha editat. Esperem que us agradi tot plegat!!!