El projecte dels Jocs Tradicionals a primer

Els infants de primer hem treballat de valent dins el marc de la Festa Major de La Sínia. Ens va tocar organitzar tot de jocs tradicionals per la resta de l’escola. Primer vam investigar i conèixer quins jocs tradicionals existien i quins coneixíem. Després, vam triar quins eren possible dur a terme i en vam fer una tria. Finalment, vam escollir un joc per grups i el vam preparar: crear les instruccions del joc, fer un llistat del material i cercar-lo, decidir els rols de cadascú i jugar-hi entre nosaltres per provar que tot sortís correctament el dia de la mostra. I després, una estona llarga fent d’amfitrions i reben tots els infants de l’escola! Un cop acabada la jornada, ens hem valorat i hem reflexionat sobre la nostra feina i estem convençuts, que tot i que hi ha petites coses que es poden millorar, ho vam fer bastant bé i vam pencar molt. Aquí teniu un tastet d’imatges, tant dels dies de preparació com del dia de la mostra.