3R LA MOLA I EL MONTCAU: PROJECTE FESTA MAJOR

FESTA MAJOR DE L’ESCOLA – COM S’ORGANIZA UNA CURSA?

Com ja és tradicional a l’escola, per la nostra festa major, els nens i les nenes de 3r tenen l’encàrrec d’organitzar una cursa per a tota la resta d’alumnat. Per tant, la primera pregunta que sorgeix és: Com s’organitza una cursa? Contestar aquesta pregunta no és senzill i així comença el procés d’investigació.

Gràcies a la participació en la Cursa de Sant Miquel de molts infants, i a la gran quantitat d’imatges que ens van trametre les famílies, vam poder desgranar quins aspectes essencials té una cursa i la seva organització.  Per reforçar l’experiència i situar als que no van participar en la cursa, vam decidir fer el recorregut de la cursa i fer-ne el mesurament.

De tornada a l’escola es van consensuar 9 grups de treball:

• RECORREGUT
  • NORMATIVA
  • FARMACIOLES
  • DORSALS I INSCRIPCIONS
  • I3 (L’equip docent de 3r vam proposar d’organitzar una cursa en format més reduït per la canalla d’I3 per tal de donar-los la benvinguda a l’escola.)
  • SORTIDA I META
  • LLEBRES I ESCALFAMENT
  • MEDALLES
  • CARTELL I REFRIGERI

Aquest projecte es vincula amb l’interès que tenen els dos grups pel món esportiu, i que es va manifestar en l’anterior projecte “Caixes d’històries”.

Si feu clic a la imatge, podreu accedir a la galeria fotogràfica del projecte,