Les colònies de tercer a Juneda

El passat 25 de gener els i les alumnes de tercer vam anar de colònies al Camp d’Aprenentatge de Juneda.

El nostre objectiu era descobrir les feines que es fan al món rural i veure quina relació hi havia amb l’alimentació saludable.

Allà vam fer diferents tallers com treballar al forn, fent pa, pizzes i coques. També vam fer transformació d’aliments fent mandonguilles de pollastre fent el procés de tallar, picar i fer les boletes, vam aprendre l’ofici de cistellera i sobretot vam gaudir i patir de les feines de la granja.

Han estat unes colònies molt productives i sobretot ens han ajudat molt en el nostre projecte.

Cliqueu sobre la imatge i gaudiu de totes les fotos.

Colònies

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut