OMPLIM LA MALETA!!

El passat divendres 21 de juny va ser l’últim dia del curs…però no podiem deixar marxar als nostres nens i nenes sense anar ben preparats i preparades per les vacances. Vam preparar una gincama sota el títol “Omplim la maleta!” on per grups havíen de realitzar unes proves molt divertides per aconseguir un dels objectes per posar dins de la maleta!

La sorpresa final va ser un gelat ben fresquet per cortesia de l’empresa Bon Preu-Esclat.

(Si voleu veure algunes fotografies feu clic a sobre de la imatge)

Padrins, padrines, fillols, filloles i…ajudants/es de biblioteca!

Els últims dies són per acomiadar-nos, cloure activitats i agrair tot l’esforç de l’alumnat durant el curs. Com ja sabeu, cada curs l’alumnat de 6è fa de Padrins/es de lectura als nens i nenes de i5. Llegir és molt important i el gust per la lectura encara més. Els més grans han estat un molt exemple pels nens i les nenes que s’inicien en aquest fantàstic món dels llibres.

També hem volgut donar les gràcies als/les ajudants/es de biblioteca que, cada dilluns, han estat pendents del servei de préstec i de donar un cop de mà a la Carmen i la Tere!

Moltes gràcies!!

Apadrinem una planta

Hem proposat als alumnes de cinquè si volien “apadrinar” una planta durant les vacances d’estiu. Els alumnes que s’han ofert, s’han compromès a retornar-la al setembre, a cuidar-la durant l’estiu i a fer-ne un seguiment que hauran d’anar anotar al díptic de camp.

Esperem que tingueu èxit en el vostre apadrinament!!!

 

https://www.canva.com/design/DAGIk3fjzOw/jktPzKz85FLO1I3Ycxd6pQ/view?utm_content=DAGIk3fjzOw&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=editor

Collita de Patates a l’Escola

Aquest any, a l’hort de l’escola hem tingut una bona collita de patates de la varietat Red Pontiac. Els alumnes d’educació infantil, cicle inicial i cicle mitjà han pogut participar en la recol·lecció i s’han emportat aquestes delicioses patates a casa seva per compartir amb les seves famílies.

Aquesta activitat no només ens permet gaudir dels fruits del nostre treball, sinó que també és una oportunitat perquè els nens aprenguin sobre el procés de creixement de les plantes, la importància de l’agricultura i els beneficis d’una alimentació saludable.

D’altra banda, els alumnes de cicle superior també han tingut l’oportunitat de gaudir de les verdures de l’hort en altres moments de l’any. Han recollit faves i pastanagues, que després han pogut portar a casa i compartir amb les seves famílies.

Estem molt orgullosos del nostre hort escolar i del treball que tots els alumnes han fet per cuidar-lo i mantenir-lo. Esperem que aquesta experiència continuï ensenyant als nostres alumnes el valor de la natura i la importància de cuidar el nostre entorn.

GRADUACIÓ i5 i 6è 23-24

Aquest últims dies són molt emocionants…la setmana passada vam celebrar l’acte de Graduació de l’alumnat de i5 i de 6è. Va ser una tarda molt bonica on vam recordar i celebrar el pas per l’escola del nostre alumnat. Gràcies a l’AFA de l’escola i a l’Ajuntament de Vila-Seca per ajudar-nos en l’organització i a les famílies per la vostra assistència i suport durant aquests anys a l’escola. Als nens i nenes de i5 els veiem el proper curs a Primària i als nois i noies que acaben 6è els desitgem moltíssima sort!

Si voleu veure fotografies molt boniques feu clic a sobre de la imatge.

PORT AVENTURA 6è

El passat divendres 14 de juny l’alumnat va realitzar la sortida a Port Aventura com a comiat del seu pas per l’escola. Va ser un dia fantàstic on vam gaudir d’allò més.
Un dia que ens va servir encara més per fer pinya i per demostrar que som un gran equip!
Si voleu veure algunes imatges feu clic a sobre de la fotografia.

Concurs fotografies matemàtiques!

La setmana de la ciència a la nostra escola va començar amb gran entusiasme gràcies a un innovador concurs de fotografia matemàtic. L’esdeveniment, que va combinar creativitat, col·laboració i amor per les matemàtiques, va deixar a tots els participants amb una experiència inoblidable.

El dilluns, tot l’alumnat es va organitzar en grups i va sortir a explorar el barri a la recerca d’objectes que representessin conceptes matemàtics. Des de formes geomètriques fins a patrons numèrics, res va escapar al seu ull atent. Cada grup va prendre fotografies d’aquests objectes i els hi va posar noms creatius, reflectint tant l’essència matemàtica de la imatge com la seva pròpia originalitat.

El divendres, les fotografies van ser exhibides a la biblioteca de l’escola, creant una galeria visual impressionant que mostrava la bellesa de les matemàtiques en el nostre entorn diari. Els nens i nenes van visitar la biblioteca per a votar per les seves fotos preferides.

Felicitem a tots els participants pel seu esforç i creativitat.

 

Cliqueu a la fotografia si voleu veure més imatges.

Experimentem amb la col lombarda

Durant la setmana de la ciència i la matemàtica de l’escola, vam dur a terme un experiment a partir d’una verdura de l’hort: la col lombarda. Vam fer hipòtesis, prediccions i finalment vam observar la reacció del líquid extret de la col lombarda amb d’altres líquids: el vinagre, la llimona, l’aigua oxigenada i el bicarbonat. Cliqueu a la imatge si voleu veure com ho vam fer!

 

Sortida Barcelona: art i naturalesa en un sol dia.

Dimecres passat, l’alumnat de tota l’escola va gaudir d’una meravellosa excursió a Barcelona. La jornada va començar amb una visita al Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA), on van explorar fascinants exposicions i van aprendre sobre l’art contemporani de la mà d’experts guies.

Després, ens dirigim al Parc de la Ciutadella per a esplaiar-se d’un relaxant dinar a l’aire lliure. Els alumnes i les alumnes van passejar pels seus bells jardins, van gaudir del llac i van compartir un temps d’oci en plena naturalesa.

Aquesta combinació d’art i naturalesa va fer de l’excursió una experiència enriquidora i memorable per a tots. Esperem amb entusiasme la nostra pròxima aventura educativa!

Si voleu veure més imatges feu clic a sobre la fotografia.

Galetes de civada!

Aprofitant la Setmana de la Ciència, els nostres estudiants de 5è van participar en un taller de cuina, on la ciència i l’alimentació saludable es van unir per a una activitat educativa i deliciosa. Com a part de les nostres lliçons sobre unitats de mesura a matemàtiques, l’alumnat va posar en pràctica els seus coneixements preparant galetes saludables de civada.

Una experiència gustosa i saludable!