La sèquia major

Aquest dilluns 4 de març hem fet una sortida a la Sèquia Major. Aquesta activitat està inclosa dins el Programa Educatiu d’entorn de l’Ajuntament de Vila-seca.

Hem fet dues activitats:

  • Reconeixement dels arbres de l’entorn proper.
  • Reconeixement de l’ecosistema de dins les llacunes, mitjançant el qual s’alimenten les aus.

Els nens i nenes de Cicle Mitjà s’ho han passat molt bé.

Cliqueu la imatge per veure la resta de fotos.

Calçotada a cicle Mitjà 2024

Avui hem celebrat la ja tradicional calçotada amb l’alumnat de cicle Mitjà. Ja de primera hora, hem començat amb les tasques necessàries. Hem collit els calçots, els hem separat per mides, n’hem tallat les arrels i un tros de la tija per després poder-los menjar millor, ens hem fet els pitets, l’Emilio els ha cuit, hem repartit les salses i els calçots i finalment…. ens els hem menjat. Pregunteu si eren bons!!!

 

Si voleu veure les imatges, cliqueu al calçot que s’escapa!

Collim les escaroles

Els alumnes de cicle mitjà van poder prendre cap a casa una escarola del nostre hort!

Si cliqueu a la imatge podreu accedir a la fotografia de grup.

Esperem que l’hagueu pogut compartir en família i que ens envieu alguna imatge on es vegi com l’heu preparat. Algunes famílies ja han compartit les imatges! Podeu fer-hi un cop d’ull! Fan molt bona pinta! Enhorabona, xefs!

Taller Rubikids a Ed. Infantil

El passat dia 24 de gener, els alumnes d’I3, I4 i I5 van poder realizar el taller “Rubikids”, activitat inclosa en el PEE de Vila-seca i a través de la subvenció PMOE-PROA+.

Aquest taller tenia la finalitat de treballar continguts matemàtics a través del joc de manera competencial, potenciant la curiositat als infants, el raonament lògic, així com la memòria i la orientació espacial.

Va ser una experiència molt positiva i enriquidora per l’alumnat.Si voleu veure més imatges cliqueu a la imatge d’aquí al costat.

 

 

 

Arriba el Rei Carnestoltes!!

El Rei Carnestoltes ja ha arribat! I amb ell, l’alumnat de Cicle Superior ens ha llegit les ORDRES que hem de seguir aquests dies de GRESCA i de FESTA…

Si voleu veure algunes de les fotografies d’aquesta tarda feu “clic” a sobre la imatge següent:

DENIP 23-24

Com cada 30 de gener es celebra el DENIP (Dia escolar de la No violència i de la Pau) i, tot i que és un tema del qual ens agrada tractar i dedicar-hi temps gairebé cada dia, no volíem deixar passar l’oportunitat de presentar la feina que hem estat duent a terme amb l’Alba, ex-alumna de l’escola i actual alumna de Tènic/a d’Integració Social.

Us presentem el nostre “ABECEDARI DE LA PAU” del qual n’estem molt orgullosos i orgulloses ja que ha estat el resultat d’una feina feta per tot l’alumnat del centre, des de i3 fins a 6è. Ens encanta treballar de manera cooperativa; unes persones han pensat paraules relacionades amb la PAU que comencessin amb les diferents lletres de l’abecedari, altres han escrit les paraules, alguns han fet els dibuixos i la resta han cercat imatges que il.lustren aquestes paraules i ho han enllestit afegint-hi unes frases precioses.

Ha estat una estona molt agradable on hem reflexionat per què és tan important viure i fomentar la PAU.

Per veure les fotografies feu “clic” a sobre la imatge.