Teatre interescolar “Menuda comèdia”

Aquest matí, l’alumnat de Cicle Mitjà i de Cicle Superior hem tingut l’oportunitat de gaudir d’una experiència teatral molt especial. Hem anat al Celler de Vila-seca per veure l’obra “Menuda comèdia”, una representació interescolar que forma part de les Activitats del Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Vila-Seca, que ens ha fet riure, reflexionar i, sobretot, passar una estona fantàstica.

Anem al teatre! “La mongetera màgica!”

Avui l’alumnat de i4,i5, 1r i 2n hem anat al Celler de Vila-Seca a veure una obra de teatre.

Aquesta activitat inclosa dins de les Activitats del Pla Educatiu d’Entorn organitzat per l’Ajuntament de Vila-Seca, ha consistit en un espectacle de titelles de la companyia Festuc Teatre, on explicaven les aventures d’una noia que volia ajudar a la seva família i que va anar a buscar una mongeta “màgica”; pel camí descobreix la veritable màgia de l’amistat.

Si voleu veure més fotografies de la sortida feu “clic” a sobre de la imatge.

Inauguració del Niuet de la Lectura

A l’escola La Plana estem d’inauguració!

Hem estat preparant un nou espai, el “Niuet de la Lectura”, per descobrir, experimentar, aprendre jugant i fomentar el gust per la lectura.

Us convidem a veure les imatges de l’Escape Room que va realitzar tot l’alumnat de l’escola, al Niuet de la Lectura, durant la setmana del 17 al 21 de febrer. Aquesta activitat es basava en un treball cooperatiu per ajudar a una colònia d’ocells que s’havien perdut mentre migraven. Una forta tempesta els va desorientar i necessitaven la col·laboració de tots i totes per poder avançar en el seu camí a casa.

Va ser una experiència molt divertida on tots vam posar a prova les nostres habilitats! Ho van aconseguir?

Si voleu veure les imatges, cliqueu a sobre de la imatge.

CARNAVAL 24-25

Aquesta setmana passada han estat uns dies de festa i de disbauxa; vam començar rebent les ordres del Rei Carnestoltes, vam ballar al ritme de l’orquestra HABANA, els més grans de l’escola van sortir al parc per celebrar Dijous Gras i vam acabar tots i totes lluint unes originals disfresses pels carrers de la Plana i berenant coca amb xocolata!

Us deixem un vídeo amb el resum de la Rua.

Si voleu veure més fotografies feu “clic” a sobre del CARTELL

 

SORTIDA MUSEU CASTELLER DE VALLS

El passat divendres 21 de febrer l’alumnat de Cicle Mitjà i de Cicle Superior van realitzar una sortida a Valls. Allí van fer una visita guiada per conèixer els elements més importants del patrimoni de Valls i van acabar a les noves instal.lacions del Museu Casteller de Catalunya. En aquest museu van realitzar un taller titulat “Fem pinya” per tal d’aprendre el fet casteller de manera dinàmica, teòrica i també pràctica mitjançant el joc (Identificar les construccions castelleres, entendre l’equilibri i les dinàmiques grupals vers les construccions, quines parts formen un castell,….). Va ser una sortida on vam poder experimentar el treball i la cohesió de grup!

Si voleu veure algunes fotografies feu “clic” a sobre de la imatge.

Fem planter!

Seguint el calendari del bon pagès, estem iniciant el planter al nostre hort. Organitzats en tres grups per cada cicle, els alumnes s’encarreguen de sembrar diferents hortalisses en garrafes, per poder-les transplantar posteriorment a l’hort. Ara hauran de seguir cuidant-les per tal que puguin créixer bé! Si voleu veure les imatges cliqueu a l’enciam!

 

Descobrim noves paraules en anglès!

Les nenes i els nens d’I5 han treballat nou vocabulari en anglès a través del conte Opposite Things, de Anna Kövecses. Mitjançant aquesta història, han acompanyat a un petit ratolí en la seva aventura i, aixecant les pestanyes del llibre, han pogut conèixer alguns conceptes com “happy” i “sad” o “small” i “big”. A més a més, han creat el seu propi mini book amb algunes de les noves paraules, que han explicat a la resta!

MOLTES GRÀCIES MARUJA!

Divendres va ser un dia molt emotiu i molt especial; la Maruja la “Reina del Menjador” es jubila després de tants i tants anys encarregant-se del menjador de la nostra escola. L’equip de mestres amb tot l’alumnat de l’escola li vam preparar diferents sorpreses i regals per donar-li les gràcies i desitjar-li moltíssima sort en aquesta nova etapa que comença. Tot i que estem molt contents per ella, també vam viure moments molt emotius quan li vam entregar els nostres millors desitjos i paraules d’agraïment en forma d’aliments que la Maruja anava recollint i posant dins de la butxaca del davantal tot escoltant una cançó creada per a l’ocasió.


MOLTES GRÀCIES MARUJA ET TROBAREM A FALTAR MOLTÍSSIM! MOLTA SORT EN AQUESTA NOVA ETAPA!

Maruja, ets la Reina del menjador i a la Plana mai t’oblidarem.

(Si voleu veure algunes imatges feu clic a sobre la foto).