Les tovalloletes no desapareixen per art de màgia

El passat dia 29 de setembre els/les alumnes de Cicle Inicial van anar al Celler de Vila-Seca a veure l’obra de teatre “Les tovalloletes no desapareixen per art de màgia”. Va ser un espectacle de màgia que pretén sensibilitzar i educar sobre l’ús correcte de les tovalloletes i que no s’han de llençar pel WC.

Va ser una sortida organitzada per AGBAR i subvencionada per la regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de Vila-Seca.

Ens ho vam passar d’allò més bé!.

Si voleu veure fotogafies “cliqueu” damunt de la foto.Anem al teatre!