Els alumnes de 6è visiten el pessebre del Local Social i confeccionen una jardinera nadalenca!

Benvolgudes famílies!

Durant aquests dies on hauríem d’haver fet el mercadet nadalenc, el festival, la rifa… tot el que NO ha pogut ser ho hem de canviar pel que SÍ ÉS i alegrar-nos de poder compartir moments junts.

El divendres, l’alumnat de sisè va poder visitar el pessebre del Local Social. Ens vam sorprendre perquè era molt gran i tenia molts detalls. Després, vam tenir l’oportunitat de confeccionar una jardinera nadalenca amb l’ajut del Gabi i de l’Ignasi. Tot plegat ho vam fer assaborint el final del primer trimestre.

Us deixem unes fotos per a que us en feu una idea… fins aviat!