AJUTS DE MENJADOR CURS 20-21

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu el període per a demanar l’ajut de menjador per al proper curs 20-21 és del 8 al 23 de juny (ambdós inclosos).

Aquesta convocatòria té diferents tipus de sol·licituds:

A. ABREUJADA: Per als alumnes que ja van sol·licitar aquest ajut el curs 19-20 excepte si no li van concedir per manca de documentació.

Només és un full que teniu disponible a la consergeria de l’escola, un cop emplenat i signat, l’heu de retornar al centre fins al 19 de juny.

B. ORDINÀRIA: Per a alumnes nous, de preinscripció a P3 o que els hagi canviat la situació familiar des del setembre passat (nou naixement, defunció, separació, custòdia compartida…)

Podran recollir la documentació a la consergeria de l’escola i demanar CITA PRÈVIA al Consell Comarcal:

Un cop emplenada la sol·licitud i signada, l’hauran de portar junt amb la documentació demanada (original i fotocòpia) al Consell Comarcal el dia de la cita prèvia (abans del 23 de juny).

Per a qualsevol dubte, podeu escriure un correu al tutor/a del vostre fill/a o a l’escola e3005170@xtec.cat o bé trucar al centre 977547807 en horari de matí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *