FEINES CONFINAMENT EDUCACIÓ INFANTIL (SETMANA DEL 25 AL 31 DE MAIG)

Benvolgudes famílies,

Com sempre esperem que estigueu tots i totes bé. Les bones notícies es succeeixen i sembla que poc a poc anem tornant a la normalitat. Gaudiu molt de les sortides i aprofiteu per passejar, això si respectant les mesures de seguretat.

Aquestes setmana us deixem noves propostes, trieu les que més us interessin. Nosaltres les escollim pensant en vosaltres perquè en gaudiu i seguiu actius.

En primer lloc la nostra proposta és fer una volta per una granja on us esperen moltes sorpreses!!!! No us ho perdeu!! Els que tinguin ganes d’escriure podeu fer una llista dels animals que hi surten, dels vostres preferits,…

ANIMALS DE LA GRANJA

Seguim facilitant-vos tot un seguit d’endevinalles amb les que, a part de trobar la solució us poden servir per inventar-ne de noves, escriure la resposta, fer una frase amb la resposta que heu trobat,… i divertir-vos una estona, és clar!!

ENDEVINALLES 1

ENDEVINALLES 2

I com sabem que us agraden molt els contes, aquesta setmana en proposem dos, un per escoltar que el tindreu adjunt al correu i l’altre per escoltar i mirar. I la cançó del Peix Peixet que a l’escola la cantem i sabem que us agrada tant.

CONTE

CANCÓ PEIX PEIXET

Recordar-vos també la proposta d’activitat conjunta que us vam fer amb el correu anterior. No us oblideu d’enviar les vostres fotos relacionades amb la natura!!! Ben segur que quan les ajuntem totes en sortirà un treball preciós.

Una forta abraçada.

Les mestres d’Educació Infantil.