Visitem el local social

Estimades famílies de Cicle Inicial,

aquest any no ha pogut venir el patge a l’escola. Però això, no ha sigut un impediment per poder enviar les cartes als Reis d’Orient.

Els alumnes de Cicle Inicial s’han apropat al Local Social i allí han pogut enviar les seves cartes plenes de desitjos d’amor, salut i solidaritat.  A més a més, vam tenir l’oportunitat de veure el pessebre de ben a prop. Als nens i nenes els hi va fer molta il·lusió. Aquí us deixem uns vídeos i unes fotos per a que els pugueu veure.

Aprofitem per desitjar-vos que passeu unes BONES FESTES!!!! CUIDEU-VOS MOLT!!!!!

ALUMNES DE 1r

ALUMNES 2n

VÍDEO CARTA REIS 1r

VÍDEO CARTA REIS 2n